Розробка бренду і маркетингової стратегії Донецької області

Донецька обласна військово-цивільна адміністрація провела засідання робочої групи з підготовки проєктів маркетингової стратегії та бренду Донецької області. В ньому прийняв участь голова Інституту Володимир Кіпень.

На порядку денному питання «Про хід реалізації пілотного проєкту Донецької облдержадміністрації та Програми ООН із відновлення та розбудови миру, щодо розробки бренду та стратегії його просування» (Олена Рудич, координатор Програми ООН із відновлення та розбудови миру) та Презентація результатів дослідження іміджу Донецької області: Аналітика іміджу і напрацювань сутності бренду (Доненко Тарас і Бондаренко Євген).

Активне, конструктивне та критичне обговорення питань дозволило вийти на певні рекомендації щодо подальших кроків в роботі над брендом і стратегією.

Робота продовжиться на початку 2021 року.